allså ja dissade verkligen er (sorry);(

hej <3
det första ja kan säga är att jag har varit dum i huvudet, ja vet men jag hoppas ni kan förlåta mig ? ;/
men i dag har dagen varit och den kommer bli ännu roligare när sofia kommer ;)
kommer skratta mkt i kväll i alla fall xD <3
men jag kanske är inne och bloggar lite då och då ;) <3
men just nu sitter jag och är ledsen över att a inte hittar min kamera, men får väl fråga mamma och louise sen när dom kommer in från stallet ;) <3
men i går (tror ja) så red ja mysign ;) <3
deet gick jätte bra men man märkte att hon va pigg men tillslut så kunde ja lugna ner henne så att hon inte vart så spend i traven för att om hon är spend så blir hon bara stuttsig, och hon är ganska hög, så jag vill ju inte att den här lilla signe ska flyga för att jag trivs på marken :)<3
men ja.. jag har nog inte mkt mer att skriva men ja tror ja håller mig uppkopplad ikväll ;) <3
men nu ska ja titta på min kommentar på bdb ;) <3
bay bay, hoppas ni vet att jag älskar er !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0