HD-disken... eller vad den heter? xd

hej på er allihoppa xd <3
ja i dag vart det skolan som vanligt och DET ÄR FREDAG Y333333YY ... HELG JIIIPPPPPIIII xdddd
(jag har damp) så alla vet xdddd <3
ja .. när ja kom hem så hade ja ont i min lilla mage bara för att jag drukigt cola och ätigt massa GODIS xdd
och ni kanske undrar varför det står det dära på rubriken xd
det är för att per kommer i dag och han har en sån där grej som är massa filmer i och han har MASSSAAAA !!!! <3
och då så ska han sova här i helgen och då brukar ja jämt titta på dom filmerna .. och nu så har han laddat ner några fler filmer åt LILLA MIG !!! xd tack Per du bara äger fett ... x) ja sen kanske min bby kommer i dag eller så kommer hon i morrn xd <33333333333333 i love you bby !!!! <33333333333333333
men det var nog allt :) <33333333333
PS: har fortfarande lite ont i magen xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0