lek med karro sen ;) <3

hej på er allihoppa;) <3
ja nu sitter jag och sofia i sängen och tittar på bdb, och sen håller vi på och ladda upp film men det är stoppat nu för att annars så funkar inte internet :( <3
men jaja .. sen när karro kommer hem och sofia har åkt hem till sig så är det dags att leka med karro ;) <3
det är ju så fint väder oxå så man kan ju va ute oxå, om man orkar då xD
och n så chatar vi med några på msn oxå ;) <33
typ som min lilla elsa ;) <3
men.. ja ... jag har nog inget mer att säga...
igår så gjorde jag ett videoinlägg eller jag har ju inte laggt upp det men det kanske blir senare i kväll om jag hinner ;) <3 men det kommer snart en bild på hur jag såg ut i går ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0