min Elsa Pelsa ! <3333

hej på er allihopp xd <3
ja först vart det att vakna av att det var as ljust i mitt rum för att det var SOL ute :DDD <3
jiippppeeyyyy !!! xd <3
elsa sov ju hos mig i natt .. och sen så när vi hade vaknat till så fick vi värsta cp rycket xddd <3
vi började as garva åt typ ingenting :oo xddd jag vet vi är onormala xdd <3
men sen så gick vi ner och åt frukost sen så ... hm ... ehh .... kommer inte i håg .. men sen så gick vi upp på berget och fika och då så följde Puck med xd <3 men han rädda våra liv xd han hittade hem som inte vi gjorde xddd <3
men sen så tittade vi på film tror ja xd <3 ja sen så gjorde vi ine mer än att skrata xddd
och nu så sitter ja här och sen så blir det Melodifestivalen och ofc godis ! <333333
GODISS YEEEEAAAAYYYYYY !!!! <33333333333 HAHAHAHA XDDDD
men nu så orkar ja inte skriva mer ... IM A LAZY WOMEN XDDDD <33333333333
bajs bajs !! xd <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0