har saknat dej !! ;**

hej på er .. ;)
sorry att ja inte skrev i går men .. ja var sjuk så ja orka inte skriva faktist ;) <3
men nu skrive ja ju .. men i da så vart det att va hemma oxå :/
men det roliga är att syrran kommer hem med mina kläder xD <3
det är inte bara kläderna ja har saknat det är syrran oxå !! <33 :*
hoppas du har haft det bra uppe i stockholm vid kusinerna ;) <3
det är tur att vi har pratat i telefon i alla fall annars så hade ja inte klarat mig utan digh !! <3333
men nu ska ja berätta om dagen xD <3
först så vart det att vakna för at ja behövde gå på toa ;D <3
men sen gick ja o la mig igen :) <3
sen vart det att gå ner och titta på tv:n ;) <3
jaoo .. jag har tyyp bara suttit vid tv:n och dator xD <3
men jag har ju släppt ut hundarna ibland :) <3
men nu måste ja på toa xDD <3
men ha det så bra i helgen :) <3
älskar dej syrran !!!! <33333333:*
och ja älskar er med !! <33333:*
puss på er ;) <33333 :*

det kommer en bild på syrran snart .. när ja har gått på toa xD <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0