slapp daa :)

hej på er .. ((:
ja skrev ju inte vad ja hade gjort i går, men ja kan berätta det idag :D <3
jag va med den söta Moa :)
vi hade jätte skoj.
först så gick vi ut och åkte lite pulka :D <3
o ja ramla tre gånger på magen xD
o vi bara asgarva xDD <3
sen gick vi in och titta på film tror ja.. (:
och sen så titta vi på roliga videor på youtube :D <3
sen så kom hennes pappa och ungarna hem och då fick vi smaka kattbajs (chokladbollar).. va kallade det kattbajs för att det såg ut som det xD <3
men sen så tittade vi på roliga skämt tyyp :D <3
och sen så åkte ja hem :(
och då så tittade vi på svensson svensson x)
sen så somnade ja xd<3
....................................................................................................
men idag så är det en slappdag för mig Cx <3
först så gick ja ner och såg på fjorton suger .. sen så åt ja tror ja .. men sen så såg ja Easy A..
sen så titta ja på repriset av fongarna på fortet .. sen så åt ja ....
och nu sitter ja här xD <3
men nu så orkar ja inte skriva mer jag har faktist ont i min ena arn :/
men ja säger hej då till er mina söta ungar :D <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0