stan :D <3

hej :D <3
yees det är fredag, men det känns inte så och den här helgen hoppas man att man kan ha roligt med nån tyyp köpa energi dryck och va vakna hela natten och bara skratta..  :)
men ja har frågat några men inga kan :((
men nu ska ja inte klaga på det .. nu ska jag istället berätta om min dag ..
först vart det att gå upp tidigt fast jag låg i sängen ett tag och slöade lite som vanligt xD
men sen så vart det att fixa iordning sig så att man kunde gå och äta ..
sen gick ja till bussen och sen så va ja i den där jävla skolan hela dan .. ussshh !!! :/
men sen så hämta mamma mig för att vi skulle åka in till stan för att amanda skulle åka bussen in till stockholm och så skulle ja handla lite ((:
sen så vart det trötta minen hem och nu så sitter ja här och gick tyyp precis upp för att ja har varit och kollat på let´s dance :D <3
men nu så ska ja gå och kolla igen xD <3
och kanske gossa lite med hundarna för att det är ju fredag och man måste njuta xD<333
hejsvejs (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0