har fotat med ...

hej :) <3
ja nu så har jag kommit in precis från karro :) <3
ja förs så ringde ja mamma/louise för att fråga om jag och karro kunde låna systemkameran för att vi ville ta fina bilder ;) <3
och då fick vi det, och då gick jag in till karro och sa det :) sen så gick vi ut och började :D<3
och sen gick vi inte och satt oss vid datorn och cama little :) <3
sen så skulle hon ut till stallet och då så gick jag in och flytta datorn till lollos rum bara för att hon hade min internet-sladd :) <3
och sen så gick ja på toa och sen så satte jag mig här .. men jag är inte glad på min dator, för att nu har den börjad dampa på dom där knapparna man tryker på vid toch.musen :/
men jag tänkte byta header så att det blir lite nytt .. men jag vet inte hur man gör då ..
men det är en som kan fixa det åt mig så ni vet ;) <3
men nu så har ja inget mer att säga just nu men snälla va lite sociala !!:0) <3
bajs bajs ;) <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0