tack till ebba och förlåt ;/ <3333

hej hopp gummisnopp xdd <3

ja först och främst ska ja tacka till ebba för att hon har gjort en ny header till mig :D <3
sen ska jag säga förlåt att jag inte har gjort inlägg på LÄNGE  :/ <3
men hoppas ni kan förlåta mig ;D <3

men idag har det vart skolan som vanligt, hade prov i nordens länder i dag, gick väl lite sådär men jaja xd <3
och just nu så snöar det, FY FAN säger jag bara!!! :@ blir så jävla arg när det har vart fint väder sen kommer den här j*vla snön hatart !!! :@


men vet inte vad ska jag göra just nu :/ <3
ajust det har ju glosor till i morrn ... verb oxå fy fan va jobbigt fast sista timmen blir det att är godisbilar med tommy(lärare) för att vi har NO med honom och då ska vi känna skilnad mellan grön, rosa och vit xdd fast det är bara ljuga och säga att man inte känner något och då är det bara att ta mer xdd gött ska det bli i alla fall !!<3


men nu ska jag göra något men ni får faktist ta och kommentera lite !!! inte bara kolla !! :( <3


men nu ska jag gå och leta harbajs xdd hej hopp gummisnopp xd <33333

Kommentarer
Postat av: Ebba.

det är lugnt signe, säg till nästa gång med så fixar jag det! :D <3333

2011-04-03 @ 00:19:46
URL: http://ebbakarlsson.devote.se
Postat av: Anonym

ska du blogga snart eller ?

Asså det äe fett tråkigt att läsa samma hela tiden :S

2011-04-10 @ 09:49:29
Postat av: anonym

akta dig för killar på allé, du kan bli våldtagen eftersom att du ser bra ut. Flera har blivit det.

2011-07-07 @ 11:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0